Sant Jordi, dia de roses, cultura, dracs i amor

Cada Sant Jordi tinc un petit detall per a les meves amistats i familiars. Un poema dedicat a totes elles i a tots ells, que envio als diferents grups de Messenger de Facebook i de WhatsApp que comparteixo amb elles i ells. En aquesta ocasió, n'he fet un de curtet però amb la mateixa intenció de sempre: agrair-los la seva companyia i estima.

Bona Diada de Sant Jordi, amics, amigues i familiars.

Aquest dia, m'agrada celebrar-lo més que Sant Joan, per allò dels petards. 

I és que avui és un dia tranquil, seré però també profund: és un dia de roses, cultura, dracs i amor.

Un dia de joia en que agraeixo la vostra companyia, estima i escalfor.

Sentint-me acompanyat per bellíssimes persones, amb qui passo o he passat les millors estones...

Em fa recordar la sort que tinc d'haver-vos conegut, com si ho hagués buscat expressament o volgut,

I és que molts ha estat l'anècdota el que ens ha unit, per després, de moments, la nostra relació haver farcit 

I tot i que sé que a molts us veig molt poques vegades, i que d'intentar quedar ja n'estareu cansats i cansades...

Us vull dir que de voler trobar-nos en tinc moltes ganes, encara que al intentar-ho hagin passat setmanes

Perquè no quedi en paraules, em comprometo a organitzar-me millor, per poder veure'ns tots plegats en un bar, tot passejant o fent el ressopó

Gràcies per estar al meu costat, sou la millor gent que mai hagués somiat

Feliç Diada família!!! 

Joan Gil i Oliveras 

 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic