ÈPICA // II Jornades CEUCAT

Després de no haver pogut assistir al primer dia -sí a la cloenda- de la primera jornada (són dos dies) de treball i debat del CEUCAT; podré assistir a la segona. En aquest cas, se'm va convidar des de presidència i el Secretari Executiu (l'altre representant UAB) a parlar sobre beques perquè entenien que tinc força coneixement sobre la matèria. Però vaig intentar buscar algú altre per substituir-me ja que últimament (aquest curs i el final de l'anterior) em dedico més a impulsar a d'altres estudiants a agafar el timó, donar la cara i liderar projectes estudiantils... Crec que és el que em pertoca!
Finalment ja han trobat un altre estudiants.


No obstant això, finalment hauré de dur a terme un altre petita xerrada sobre la relació entre el CEUCAT i la resta d'ens, associacions, assemblees i organitzacions d'estudiants. 

És lògic que em pertoqui a mi aquesta xerrada-debat perquè estic impulsant un acostament entre el CEUCAT i la PUDUP. Com jo sóc representant al CEUCAT. I alhora sóc membre adherit (poc actiu, més aviat per demostrar el suport i l'adhesió d'ÈPICA) de la PUDUP. Vaig enviar un correu per informar de l'existència del CEUCAT al mailing de la PUDUP; i fa unes setmanes no vaig poder assistir a les assemblees de la PUDUP, però em vaig trobar amb una acta que expressava la voluntat de fer una reunió CEUCAT-PUDUP.        

10:00h La relació amb les associacions sectorials i signatura del conveni CEUCAT-CEMCAT
Sr. Jordi Codony, President del CEUCAT
Sra. Marina Angelats, Presidenta del Consell d’Estudiants de Medicina de Catalunya
Sr. Joan Gil, responsable de la coordinadora d'estudiants de la UAB, ÈPICA 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic