Actualitzant els perfils i servidors d'Internet

Sóc membre d'aquesta blocosfera


Voldria informar que he canviat els meus usuaris a la xarxa (tant el perfil d'usuari de Youtube "jgolaweb" com el compte de correu).



El perfil d'usuari de Youtube abans era anomenat "Vídeos S&J"; i ara tindrà per títol: "Joan Gil". Així com les aplicacions de Google: G+ i gmail que eren d'un correu anomenat "propostes.gep" que continuarà sent aquest perquè no es pot canviar, però que el nom "Grup d'estudiants amb propostes" també restarà canviat. Aquest canvi l'he dut a terme davant de la incomprensió de molts coneguts i amics que no entenien perquè tenia un compte d'una associació com a propi producte d'un segon bloqueig. I que s'anomenés encara com una vella associació de facultat prèvia a EPA.

Davant del nou model de perfil d'usuari de Youtube que va en relació a la seva voluntat d'oferir televisions digitals de forma més seriosa, he canviat el títol de la pàgina "Webs S&J" i el nom d'usuari "sikiandjgoflash" que feia referència a les webs de MSN que teníem jo i me germana oberts a myspace pel de "Joan Gil".

Tot i que torna a estar obert el compte de hotmail després d'estar per segon cop bloquejat, Jgoflash_1 no tornarà a ser el meu correu electrònic preferent. L'usaré com a segon correu. Per això, he canviat el nom de "Grup d'Estudiants amb Propostes, comissió d'iniciatives" (GEP) del meu Gmail.

Alhora al de Youtube he canviat les llistes de distribució, ara amb menys vídeos ja que la majoria amb el temps desapareixen concentrant-me en recollir aquells que hi he participat. A més, fa temps que tinc GooglePlus i he connectat Blogger, Facebook i les xarxes socials. Ara tindré tot connectat amb el meu nom.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic