EPS: Felicitats pels resultats!

Cartell electoral del primer any d'EPS.
Amb tant comunicat impertinent, m'he endescuidat de felicitar als companys d'EPS de la Facultat de Polítiques i Sociologia (UAB) -actualment ocupada pel moviment assembleari-. Ho vaig fer a nivell personal i via Facebook; el mateix dia del meu aniversari. Com també vaig contestar comunicats que no ens duen enlloc. El meu reconeixement!

Doncs això: felicitats pels 15 representants d'estudiants a la Junta -de 15- que vàreu aconseguir! Ara toca continuar fent la feina que va fer EPS el curs passat quan ho lideraven n'Oriol Ibàñez conjuntament amb en Joan Miquel Roig, en Miquel Tarrés i l'Albert Gaspà.

Pels que no segueixin el meu bloc: EPS (Estudiants de Polítiques i Sociologia), l'associació plural de la Facultat de CCPP i Sociologia de la UAB que forma part de la coordinadora ÈPICA fou la renovació de l'antiga associació EPA. Es va dur a terme entre els que formavem part d'EPA, membres de l'AJEC (antigament a la PEF) i l'entrada de nous estudiants independents, que s'havien acollit a la candidatura que duia el mateix nom; EPS. Tot això s'enmarcava en la nova estratègia de crear referents estudiantils unitaris i plurals, desvinculats del dirigisme d'una joventut política o d'un sector sectari estudiantil. A l'Oriol i a mi ens va saber greu perdre el nom d'EPA en pro de la unitat i la renovació, però així ho vàrem fer pensant en el millor per la facultat i els nostres companys i el nous.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Més informació: Alternatives estudiantils.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic