El procés cap a la independència (canvis al bloc)

Tot i que no m'agrada massa parlar del meu activisme polític, crec que cal un esment a la meva militància independentista i pel dret a decidir que ha substituït l'espai del meu bloc que enllaçava amb la plataforma sobiranista Gràcia Decideix per l'enllaç al bloc del
Moviment per la Independència -MxI-. [També ho he canviat al Twitter.] Fa poc vaig assistir a la Conferència Nacional  per l'Estat Propi que es marca com a objectiu teixir la societat civil per organitzar l'Assemblea Nacional Catalana que acabarà per perfilar un esborrany del seu full de ruta  ja presentat durant la Conferència. I el qual em va semblar que era prou sensat: i intel·ligent. Cal augmentar la majoria social favorable a un procés independentista que és llarg i que necessita de generar consensos estables. I vaig anar gràcies a  l'associació transversal independentista Ara o Mai amb la qual col·laboro per teixir un moviment prou ampli, ja que en sóc membre -potser no tant actiu com voldria- (a nivell de xarxes socials, etc.). En sóc membre perquè és no partidista i ho necessitem per un procés que vagi a bon port.

Per cert, bones notícies:

Escòcia celebrarà un referèndum per la independència abans del 2016

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic