Debat entre assemblearis i jo sobre l'èxit d'aturar el Nou Pla Docent

L'exemple "del diàleg" CAF/SEPC
Joan Gil Oliveras
Moltes felicitats companys i amics pel que heu assolit!!! (a EPS)

Aquest seria el resum que li he comentat a un dels que va firmar el Comunicat d'EREA en contra del Nou pla docent. 

Ell (O. S.) m'ha exposat que "Joan encara fas tremolar als assamblearis de la facu... jajajajjajaja que sàpigues que confio en la teva bona fe. Encara que no compartim moltes idees, m'agrada que hi hagi gent que es preocupi i es mobilitzi per defensar el que creu que és just. Jo tb felicito a l'ÉPICA"



Li he contestat que: "El que no entenc és per què els molesta que firméssim un comunicat d'ex representants, el poséssim sobre la taula, als murs de la facultat i anés a parlar amb professorat sobre el tema."

A continuació exposo tot el debat. 

Menys una assembleària (M. P.) que m'ha exposat que "et deia que si has vist lo de sa junta???(de vegades ses coses, si estam totes unides, funcionen.. no com lo del grau)", corresponentment contestada amb un "merci per dirmo, felicitats, (de vegades, fent-les de millor forma s'assoleixen: tenim interpretacions diferents :))"
Felicitats a EPS! Finalment no s'ha tret el torn de tardes!!! Sense moviment estudiantil els de tardes no podrien estudiar!
    • (M.N.) 
      Que demagogic què pots ser! saps perfectament que ha guanyat la plataforma, el grau també l'hauriem guanyat si els estudiants haguesim estat junts.
      no et sorpren qud hagis marxat de la facultat i els estudiants puguem treballar tots junts sota una plataforma?

      Fa 4 hores
    • Joan Gil Oliveras
      ‎"el grau també l'hauriem guanyat si els estudiants haguesim estat junts" això si que és demagògia. Si hi ha altres associacions alternatives a les assemblees és perquè aquestes últimes han estat inútils i poc plurals i no han assolit objec...tius. Precisament des de que les vàrem muntar tot va millor. Et recordo tot el que va assolir EPA en tot un any? Consell d'estudiants, partida per persones discapacitades, comissió d'igualtat, primers delegats de classe, i ara amb EPS això. No dic que vosaltres (Assemblea-SEPC) no hagueu estat quiets però el que ha fet que no s'hagi aprovat és el VOT DELS PROFESSORS QUE ENS HEM PATEJAT PER CONVÈNCE'LS: nosaltres, i estudiants independentsi algun assembleari d'aquests com jo era.

      Fa 4 hores

    • Joan Gil Oliveras
      No crec que la meva persona influeixi tant en la vida estudiantil i universitària. Vosaltres amb els vostres insults m'heu fet més important del que realment sóc i fins i tot més feliç. Gràcies! :)

      Fa 4 hores

    • (M. N.)
      O la teva esmena al grau et va fer important? el consell d estudiants organ democratic? no em facis riure! la facultat esta millor desde que heu marxat, la plataforma i el rebuig al pla docent ho demostren!

      Fa 3 hores

    • Joan Gil Oliveras
      Interpreta la realitat, els fets i la feina com tu vulguis. No sé de quina esmena em parles. Deus parlar de la teva defensa d'algunes assignatures durant el procés d'elaboració dels graus. Jo només em vaig posicionar a favor del manteniment... de l'anglès. En Joan Botella (professor) va ser qui va presentar l'esmena i qui evidentment -amb la seva vàlua- va aconseguir que s'aprovés l'esmena. Una cosa és aquesta esmena i l'altre l'aprovació dels Graus. Jo vaig fer una explicació de més de mitja hora dels arguments per votar No mentrestant els membres del SEPC de l'Assemblea continuaven dient allò de "bolonya igual a capitalisme bla bla bla bla" i a fora intentaven obrir les portes de la Junta de la Facultat ratllant la coacció. Jo vaig votar No als dos graus i algú de l'Assemblea va votar Sí al de Sociologia. M'agradaria saber qui ho va fer i les raons perquè mai he volgut treure aquest tema però és realment preocupant.

      Fa 2 hores
    • (A. D.)
      Joan tiu, s'ha actuat amb el paraigües de "plataforma contra el pla docent". Sense medalles.

      Fa 2 hores

    • Joan Gil Oliveras
      Jo sé que a la Plataforma hi ha independents i tal però a mi no m'enganyeu (que fa anys que sé de quin pal van les assemblees). Els qui estan a la Junta de Facultat parlant amb els professors són els d'EPS. Sabíeu que EPS es podria posar le...s medalles, hi acabeu controlant la plataforma (ho dic perquè al web hi ha enllaços a contingut assembleari de forma poc subtil). EPS ha anat fent la feina, vosaltres us heu avançat informant del tema (ho reconec!). La comunicació política d'EPS ha estat nefasta al principi. I qCom que volen unitat, es van adherir a la Plataforma i hi van participar activament.

      Fa 2 hores

    • (M. N.)
      Jo defensava un projecte col.lectiu. saps que vol dir treballar col.lectivament?

      fa prop d'una hora

    • Joan Gil Oliveras Sí. Vol dir:

      fa prop d'una hora

    • Joan Gil Oliveras 
      ‎1) No usar una plataforma per fer propaganda assembleària al web "unitari".

      fa prop d'una hora

    • Joan Gil Oliveras
      ‎2) Fer cas a una proposta d'una majoria d'estudiants durant una Assemblea de 400 persones per democratitzar tal associació i o allargar l'ordre del dia perquè marxin tots.

      fa prop d'una hora

    •  Joan Gil Oliveras
      ‎3) Fer cas dels acords col·lectius i no saltar-se'ls (com l no acordada ocupació de Lletres).

      fa prop d'una hora

    • (M. N.)
      espero que eps rectifiqui les teves paraules, destruir el moviment quan ja ets fora, es lleig

      fa prop d'una hora
    • Joan Gil Oliveras 
      ‎4) No convocar una Assemblea informativa al migdia (quan es fan sempre) de tall informatiu i la decissòria convcoar-la a les 7 hores perquè només decidissin els que vosaltres volíeu.

      fa prop d'una hora
    •  (M. N.)
      Publiquem els mails d la teva esmena? et creus el millor sempre però has putejat centenars d estudiants

      fa prop d'una hora

    • (M. N.)
      Publiquem els mails d la teva esmena? et creus el millor sempre però has putejat centenars d estudiants

      fa prop d'una hora
    • (M. N.)
      Publiquem els mails d la teva esmena? et creus el millor sempre però has putejat centenars d estudiants

      fa prop d'una hora

    • Joan Gil Oliveras
      ‎"que eps rectifiqui les meves paraules?" 1) Això no és la URSS. 2) a EPS es respecten les opinions personals perquè es creu en la llibertat d'expressió dels seus membres i de tothom. 3) no formo part d'EPS. 4) per desgràcia jo ja no estic a l'Assemblea on tu podries dir-me el que havia de dir i el que no.

      fa prop d'una hora

    • (M. N.)
      Publiquem els mails d la teva esmena? et creus el millor sempre però has putejat centenars d estudiants

      fa prop d'una hora

    • Joan Gil Oliveras 
      Endavant, quan tu vulguis! (sense tergiversar per això eh!)

      fa prop d'una hora

    • Joan Gil Oliveras
      això de "el que havia dei" no és tant exagerat però si que hi havia censura subtil.

      fa prop d'una hora

    • Joan Gil Oliveras  
      Per cert, segons vosaltres havia d'haver cobrat una beca per tal esmena -que insistieixo no vaig redactar ni fer res-, estar militant en un dels partits "del sistema", tenir un càrrec a no sé on, etc. etc. On queden totes aquestes difamacions?
      fa prop d'una hora

    • Joan Gil Oliveras 
      Vull un nou bloc on se m'insulti més: http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/346913/index.php

      fa prop d'una hora

    • (A. D.)
      Joan, sense plataforma no s'hagués tombat. Et penses que sols ha estat parlar amb els juntaris o el debat a l'estudiantat no ha ajudat ni les mobilitzacions? Per favor!!! estic content de l'èxit de la votació i els juntaris no han fallat. Però és un insult a l'assemblea de la plataforma de 140 persones dir que és un èxit de EPS, en exclusiva.

      fa prop d'una hora

    • Joan Gil Oliveras Jo no he dit "en exclusiva" maco!!! No posis en la meva boca coses que no he dit!!!

      fa prop d'una hora

    • (N. A.)
      No puc parar de rellegir l'últim paràgraf del comunicat del teu xiringo... pactes entre eps i assemblea pq es facin les coses pacíficament? xDDD, és surrealista i ho saps. Para de tragiversar les coses des de fora, vist des d'una alumna de primer és patètic saps?

      fa prop d'una hora

    • (N. A.)
      Sobretot després del bon treball col·lectiu que s'ha fet des de la Plataforma, és una llàstima que surtis amb coses d'aquestes quan hi ha hagut un bon treball unitari
      fa prop d'una hora

    • Joan Gil Oliveras
      "xiringo", "patètic", "tragiversar". Per mi la conversa ja s'ha acabat. Perdona si et sap greu però continuar no aportaria massa informació al respecte. Jo no he criticat els membres de la Plataforma. Pareu de dir el que no és.. Us fa ràbia que només feliciti a EPS al meu mur quan al comunciat que jo he redcatat surt la paltaforma també ben felcitadeta! Tranquils, que teniu medalletes de segona per vosaltres.
      fa prop d'una hora

    • (N. A.)
      No necessitem medalles per continuar lluitant. Bona nit.
      fa prop d'una hora

    • Joan Gil Oliveras
      Bona nit i espero veure't-hi.

‎"També voldria aprofitar per re valoritzar el model de reivindicació estudiantil d'EPS -i en general de tota la coordinadora d'estudiants ÈPICA-; de forma pacífica" Ex representants d'estudiants Actius (EREA): El Nou Pla Docent proposat per l'Equip de Deganat és re
    • (M. N.) 
      On era aquesta cosa extranya al llarg d tot el mes d lluita? on són les vostres propostes?
      madura una mica, després de la universitat hi ha vida! aprofitala ara que ja estas fora
      Fa 4 hores
    • Joan Gil Oliveras
      Jo vaig parlar amb algun professor, i amb en Guillem i en David -ex representants- varem prendre la paraula el dia del debat amb en Cardús. Si no hi erets és cosa teva. Bon sort Marc! :)
      Fa 4 hores
    • (M.N.)
      Saps perfectament que hi era i saps perfectament que desde la plataforma hem proposat, debatut i lluitat per els mitjans que hem cregut necesaris. un gran treball en equip que va molt més lluny d'un debat! informat abans d atorgar la victoria a eps perquè dubto que a ells els hi faci molta ilusió, ells saben que tot ha estat gracies a la plataform

      Fa 4 hores
    • (S. G.)
      xD si voleu reparteixu medalles? o voleu una pak doble? k kompartir krek k no jajajaj

      Fa 3 hores
    • Joan Gil Oliveras
      No sabia que "Marc de Tona" era el famós "Marc Navarro", lo pitjoret del moviment estudiantil. La persona que va anar a parlar amb l'Albert Claret amb vint fulls de missatges de hotmail meus que demostraven no sé quina palla mental per ficar merder dintre del meu antic sindicat.

      Fa 2 hores

    • Joan Gil Oliveras
      Si, maco, tu ets el més indicat per parlar del que s'ha de fer. Ja et val!

      Fa 2 hores
    • Joan Gil Oliveras
      Els representants dels estudiants són d'EPS menys una de l'Assemblea (que hi és perquè una d'EPS va deixar la Universitat): tu recordo perquè aquest és el resultat democràtic que de tant en tant se us oblida i la feina institucional feta és la major part d'EPS, evidentment!!!

      Fa 2 hores
    • (S. G.)
      primer marc parles de 'atorgar la victoria' de que 'tot ha estat gracies a.....' nose pero...fa oloreta,,,

      Fa 2 hores
    • (C. T.)
      No sé qui és el "Marc de Tona" ni de què és queixa. Però el que si sé és que tinc ganes de fotre-li una bona ostia, sincerament.

      fa prop d'una hora
    • (S. G.)
      carles traqnuil,,,,,a vagades la gent vol merder,,,perque te usn conceptes bastant arrelats,,,

      fa prop d'una hora
    • Joan Gil Oliveras
      Ferran Mesas, traïdor!

      fa prop d'una hora
    •  Joan Gil Oliveras
      ‎(és broma Ferran: ens veiem dissabte)
Fins i tot un missatge de facebook com aquest és respòs:
Estic molt content per EPS, però no hem satureu el xat!
    • (M. N.)
      Algú d EPS Li pot explicar que ha guanyat la plataforma? ja no esta a la facultat i es pensa que ho sap tot

      Fa 3 hores

    • (S. G.)
      l follooongg

      Fa 3 hores

    • Joan Gil Oliveras  
      Els estudiants han guanyat Marc, no t'equivoquis. I les felicitacions (les grans felicitacions) per EPS que per això són els representants dels estudiants democràticament elegits pels estudiants de la Facultat, o no?

      (M. N.) 
      estas segur d tot el que dius? 1. recorda que aquells fulls on no saps que es deia son els mateixos en que criticaves als teus companys, parlaves com aep quan ells no en sabien res, pactaves amb el profesorat,... són el perquè ho vas deixar, recordes fins i tot hi havia gent d l'aep a l'ass! pots seguir fente la victima però estas enfonsat en la teva propia merda. 2. no vull medalles ni per uns ni per altres, el que vull es que una realitat que esta funcionant a la facultat no se la carregui gent que ja no hi es i no sap com ha anat. nosaltres hem perdut les mateixes eleccions que tu, la diferencia es que nosaltres seguim fent feina a la nostra facultat i tu t'has amagat per vergonya! deixa d crear associacions rares i fes feina on et toca

      El Joan Gil Oliveras
      Ensenya'ls o calla per sempre difamador. Estic ben content dels èxits assolits perquè nosaltres en tenim perquè actuem amb responsabilitat
      El Joan Gil Oliveras
      De debò (M. N.) jo et perdono per totes les difamacions que va fer durant l'època de la lluita contra Bolonya, de les amenaces a companys d'EPA i d'altres parides i tu oblida "allò que segons tu he fet" (que m'agradaria saber què és). deixem el passat, felicitem-nos pel resultat i brindem pel futur! (ho dic de debò Marc)
      (M.N.)
      Amenaces? meves? a qui? em fa gracia! vols oblidar amb mentires! que no condemni una amenaça que t'hagin fet no vol dir que jo t'amenaci
      El Joan Gil Oliveras
       
      No te'n recordes del dia que vareu perdre les eleccions i li vas dir a un company d'EPA que "a mi la Junta de la Facultat més igual, el poder està al Consell de Govern on jo sóc membre" (literalment de la teva boca)? Seguidament per un "el problema el tindrà el Joan, ja li faré saber a l'AEP això d'EPA, que es prepari" (no és literal però vas dir una cosa així). El meu company a part d'agafar-li esgarrifances pel mal ambient que li vas generar, estava preocupat per mi i m'ho va comentar demanant-me com podia ser que hi hagués estudiants assemblearis que actuessin així. Jo li vaig exposar que "més raons perquè existeixin alternatives" i que no es preocupés. En una Junta de Facultat vareu donar-li una empenta a un company de la PEF. Tampoc ho recordes això? Escolta tinc una llarga llista de greuges i de poc us va anar que no anés al jutjat. Ara ho puc dir sense problemes: gent propera al vostre món assembleari i SEPC m'ho va proposar i li vaig dir -per desgràcia- que no.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic