El meu amic David Casanella a Banda Ampla sobre la llei antitabac

En el minut 17:11 i el minut 01:00:13 hi ha les intervencions del meu gran amic, Casanella. Jo penso que les millors del programa. Tal i com vaig dir per facebook, i sense desmereixer la resta de participants: 
Felicitats pel meu amic David Casanella Heredia per la seva intervenció a Banda Ampla: els privilegis antics dels fumadors pels drets (de salut) dels no fumadors.
 


En el debat paral·lel al Twitter, on hi vaig participar, es va recollir un dels meus comentaris (amb faltes incloses marca de la casa) al minut 01:23:17.

Aprofito a més, per tornar a enllaçar el debat sobre la consulta per la independència en el qual hi vaig participar, i que va ser molt interessant com a experiència personal en televisió. Vaig estar a punt d'anar en altres dues ocasions; però finalment, un cop no vaig voler, i l'altre no vaig poder.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic