Canvis en el bloc: Política estudiantil i Política Nacional

D'ençà que he canviat el format del meu bloc principal he estat pensant en que podria centrar els meus escrits, i per tant, quina seria una de les grans raons per escriure-hi quelcom i actualitzar.

A la vista de que la política universitària i estudiantil em continua interessant, aquest bloc continuarà centrant part de la seva atenció a aquest aspecte. Alhora, tractaré d'altres temes polítics, a través de copiar els articles que vaig escrivint, sobretot sobre temes nacionals i socials, a Opinió Nacional.com de Nació Digital.cat. Si escric altres articles en altres diaris (cartes al director, kaosenlared.net, etc.) també les enllaçaré i serà un bloc per enquadrar tots els nous escrits en un únic espai. Tota la meva activitat a la xarxa estarà centralitzada aquí. Espero doncs que us agradi. De moment, no sé com organitzar els enllaços a blocs que llegeixo o en espais web que participo; per tant, continuareu veient forces canvis al llarg d'aquest agost.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic