Missatge (informatiu) del delegat de 4rt curs

Tot i que alguns ja us he informat jo o per part dels nostres companys de classe; és important llegir-ho per tenir-ne més informació. 

Sopars del grup classe: 1, 2? amb els amics i companys d'ERASMUS? 

Al grup del Facebook "Sopar grup classe (DIA A DETERMINAR!!!)" he posat aquest missatge:

28 (jo no hi seré) de maig? i 25 de juny confirmat? Jo crec que fer-ho el 25 de juny és el dia més probable que vingui tothom, incloent algun ERASMUS, per tant, fixaria aquest dia. I si volem fer un altre abans, millor que millor! I el partidet com ho fem? Jo podria mobilitzar altre gent que jugués contra nosaltres, però cal que la gent digui si vol o no.

Seria interessant anar contestant els missatges i comentaris dels que hi estem més actius en la dinamització del grup del facebook. De moment el dia 25 de juny sembla que molts companys hi podrem estar presents, i per tant, quedarem molt segur i com a mínim, aquest 25. 

Acte de Graduació de la nostra promoció: quina il·lusió!

El Degà m'ha informat que l'Acte de Graduació serà el 19 de juny al matí al Claustre de la Universitat. A l'Edifici del Rectorat: "la muntanyeta". Allà, durà a terme l'acte institucional de graduació. Ens enviaran un correu per saber qui hi va i qui no, per així, poder saber quants familiars hi podran estar presents. Tot s'ha organitzat per part de la institució perquè és un acte institucional, que organitza la Facultat. A la meva demanda -representant el sentiment majoritari del meu grup classe- de poder participar en la decisió de quelcom de la organització de l'acte; el Degà ha expressat que això ho organitzava la Facultat. I també ha fet referència a la impossibilitat de triar el dia a través d'una "assemblea" o reunió (que, a més, hi puguéssim assistir tots). Li he explicat les dificultats que teniu alguns per assistir un dia com el 19 de juny (dissabte). El Degà en tot moment m'ha informat i ha exposat que era molt difícil organitzar aquest tipus d'esdeveniments institucionals. Per això, finalment, han escollit el dia 19. Com que vindrà un grup de teatre, ha hagut de decidir aquest dia perquè puguessin estar presents a l'acte. Al finalitzar, hi haurà copa de cava. M'ha assegurat que serà un acte molt emotiu.

Joan Gil, delegat de 4rt curs de Polítiques UAB

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic