Vols formar part d'una Alternativa Estudiantil a la UAB? Sí?

Fa temps, que estic juntament amb companys d'EPA mantenint relacions associatives amb d'altres grups d'estudiants de la UAB, especialment, amb Junts. Crec que tenim força simpaties (pel que fa a valors i idees), sobretot, pel que fa a convivència a la facultat, participació estudiantil i, utilitat i realisme de qualsevol associació d'estudiants d'una sola facultat. I ja fa molts de temps, que els estic seguint les seves activitats i propostes pel conjunt dels estudiants de la seva facultat de Comunicació, de la UAB.



Aquest diumenge en un atac idealista, vaig crear un grup del facebook al qual us hi podeu adherir; parlant de la necessitat i oportunitat de construir (públicament) una Alternativa Estudiantil a l'Autònoma.
De moment, ja som 102 adherits, lo qual és tot un èxit. Ara, estic en la fase d'anar creant vocals i nous administradors del grup per "despersonalitzar-lo", dinamitzar el grup per veure l'interès real dels adherits i adherides, i fer-lo el més plural possible pel que fa a número de facultats de l'Autònoma.

Ja han sorgit però, crítiques de l'estatus quo estudiantil. Potser veu perillar la seva hegemonia? No crec, serien més "positivistes" que jo, doncs.

Comentaris

Anònim ha dit…
Què ha passat amb la EPA?
Joan G. ha dit…
Fent bona feina a la seva facultat. Què vols dir?

Per cert, vull que estiguis en aquest nou projecte; què et sembla? A nivell de campus?

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic