EPA rebutja el boicot contra Díez i el fet de fer-li el joc per part d'alguns estudiants

Al final, seré jo qui li doni publicitat a la senyora Díez. Espero que sigui la última actualització d'informació envers el boicot al seu acte (de campanya):
  • http://www.elsingulardigital.cat/cat/notices/2010/03/diez_acusa_els_mossos_d_rsquo_actuar_amb_ldquo_impunitat_a_la_uab_48853.php 
      
    LaSexta|Noticias (minut 12:15).
Em faig ressò de tres articles escrits com a Cartes al Director als diaris catalans:
  • Minoría radical (no m'agrada gens el llenguatge i discurs usat)
  • Rebuig al boicot (escrit per mi, així que si m'agrada, he, he)

    EPA varem parlar amb mitjans de comunicació com ETB (em van gravar), a un diari irlandès (els vaig contestar per escrit) i a Catalunya Ràdio (em van gravar la veu); així, com a títol individual, a un company d'EPA el van entrevistar CQC de La Sexta. La qüestió era donar entendre que estàvem en desacord. Per això, vàrem enviar alguns articles a alguns diaris catalans.



    Rebuig al boicot 
    JOAN GIL | Portaveu EPA | 
Sóc el portaveu de l´associació d´estudiants Estudiants per a una Política Activa (EPA), de la qual formen part quatre representants dels estudiants de la facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la UAB, on es va boicotejar l´acte de campanya de Rosa Díez. Voldria resumir el nostre comunicat, que crec que mostra el malestar de molts estudiants de la facultat. Des de l´EPA rebutgem l´acció empresa per menys de 40 estudiants de la UAB per boicotejar l´acte de campanya d´UPyD, així com els diferents enfrontaments físics entre militants d´UPyD i aquest sector estudiantil, i els recordem que li han fet el joc a Rosa Díez, que venia a buscar aquesta fotografia.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic