Al Grup del Facebook de fans d'UPyD, un dels administradors diu que EPA era l'associació que va boicotejar-los

El Manuel Pulido Mendoza ¿"enfrontaments físics entre militants d´UPyD i aquest sector estudiantil"? Aunque el amigo Joan Gil rechace la acción emprendida por los energúmenos de su asociación "Estudiants per a una Política Activa (EPA)", sigue en el marco mental en el que las víctimas agreden por su propia existencia. Bastaba con que nadie de su asociación hubiera acudido a escuchar a Rosa y hubieran dejado libertad a los que sí quisieron escucharla.


La meva resposta:
Me gustaria que mostraràs en el grupo de facebook sobre la condena al boicot a Rosa Díez en mi facultad, que mi asociación de estudiantes (EPA) no tuvo nada que ver. Ni ningún miembro participó. Primero, porque respetamos la libertad de expresión, y segundo, porque sería hacerle una muy buena campaña a UPyD.  
Lo mencionó al tener en cuenta que en el grupo se habla de EPA como si tuvíera alguna relación con el intento de boicot.

Muchas gracias y mucha suerte;

[actualitzat el 23 de març: encara a hores d'ara no s'ha retractat. Al final els he contestat agregant-me al grup del facebook per poder contestar-los a la falsa relació entre EPA i els boicoejtadors].

Del grup del Facebook: "Condeno la agresión de radicales el día 5 de marzo en Barcelona a Rosa Díez"



  • El Joan Gil Oliveras He enviat un missatge a un dels administradors que va escriure al Mur una suposada relació entre l'associació d'estudiants de la qual jo en sóc portaveu (EPA) i els boicotejadors que és falsa. Volia que se'n retractés però he considerat que era millor (al veure que encara no ho ha fet, pel que sigui) que donés jo la cara.

www.lavanguardia.es
Sóc el portaveu de l´associació d´estudiants Estudiants per a una Política Activa (EPA), de la qual formen part quatre representants dels estudiants de la facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la UAB, on es va boicotejar l´acte de campanya de Rosa Díez. ...
  • El Joan Gil Oliveras Bon dia a tothom. A part de que crec que s'ha convertit en un grup de fans d'UPyD i no pas de rebuig al boicot; voldria matisar certes qüestions si us sembla bé.

  • Mikael Boltonl Marley Jamaican
    escribe en castellano por favor pa q t entendamos , es q no todos hablamos catalan, aunque t respeto ok?
    Joan Gil Oliveras
    Ya me imaginava que me respetabas. No hacía falta decirlo. Si no mal iría el mundo (de buen rollo). Veo que no eres de Catalunya y por lo tanto, no tienes recursos en catalán (aunque te animo a aprenderlo, eso es cuestión de voluntad!). Pues bueno, te hago un resumen: soy el portavoz de una asociación de estudiantes de la UAB con representación en esa facultad. Y en este grupo del facebook se daba por entendido que mi asociación (EPA) tenía relación con los boicoteadores, lo qual, es falso. Solo era un matíz que creía importante.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic