Concurs de bloc de la UAB

Fa un temps, i gràcies al web de l'ETC, vaig presentar el meu bloc a concurs ja que aquest any la UAB el dedica a la Comunicació. Entre els que s'hi han presentat trobo a faltar el del professor Villalba i l'estudiant Júlia Rosell. Entre els que si s'han presentat, també hi ha el bloc d'un molt bon amic meu de la Facultat: en Joan Miquel, que també forma part d'EPA. A part, he trobat un bloc d'una fan de grups musicals japonesos -com jo- i li he desitjat sort. Des d'aquí us desitjo sort a tots els que us heu presentat. Tots estan molt bé. Diria que potser encara es poden presentar alguns blocs més, però no n'estic segur.  

Els homes i dones de la UAB a la xarxa - Blocs a concurs

Comentaris

Anònim ha dit…
No, vull tranquil·litat, no més xuminades. XD

Sort al concurs.

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic