Vell escrit "Qui sóc"

Qui sóc

Curso 4rt de la llicenciatura de Ciències Polítiques a la UAB. Des del primer curs vaig interessar-me i opinar lliurement sobre el món universitari. Sóc activista i "opinòleg" del moviment estudiantil. Durant un any i mig vaig ser membre de l'Assemblea d'estudiants, també com a representant d'estudiants en la Junta de facultat. Per desavinènces en les formes i l'estratègia del sindicat d'estudiants majoritari a les assemblees (SEPC) vaig deixar de militar a l'Assemblea de la meva facultat. També per la marginació per part del SEPC que patia el sindicat AEP del qual jo formava part, la qual cosa em va dur a sacrificar-me dos cops no presentant-me a les eleccions al Claustre i a la Junta tot i que amics i coneguts de la facultat m'ho demanessin reiteradament. A les últimes eleccions a Junta de facultat però, vaig donar suport a Estudiants per una Política Activa (EPA). EPA és una organització d'estudiants progressista de la facultat, de la qual en sóc membre fundador. Crec que és l'eina més útil per la facultat i fa molt bona feina juntament amb la PEF (Plataforma d'estudiants de la facultat), organització estudiantil que es va presentar juntament amb l'EPA en una mateixa candidatura electoral. Ara que comença l'etapa post-bolonya em replantejaré que fer a nivell nacional universitari. Sempre des del meu humil i personal punt de vista, i pel bé dels estudiants i la Universitat Pública.

JOAN GIL OLIVERAS

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic