3 anys de bloc, i que siguin més!

Primer us presento el nou link pel bloc: http://monuniversitari.tk/

Fa tres anys vaig iniciar aquest bloc per desmuntar certes farses, en un humil bloc que naixia ple d'il·lusió. A partir d'aquesta experiència he conegut blocaires molt fascinants com l'Elliot, l'Enric Canela, el Xavier Villaba o la Júlia Rosell.

Després, vaig obrir un munt de blocs més; però ara, després de 3 anys (el 23 de novembre de 2007 vaig publicar el primer post), aquest bloc és l'únic que mantinc obert i fortament actualitzat.

La raó? El món universitari és fascinant. Fins i tot, més enllà del procés de Bolonya, la LOMLOU, etc.

El 2008 vaig canviar de temàtica. Vaig passar de parlar de farses polítiques o d'independència a parlar sobre el món universitari, quasi exclusivament, entorn el Procés de Bolonya. Al principi, com a calaix de sastre dels comunicats del que era el meu sindicat nacional (AEP), i després per fer transparent la meva acció institucional com a representant d'estudiants a la Junta de la meva facultat per l'Assemblea, (...), fins avui, com un espai de discussió i debat sobre el què ens espera.

Tot i que la lluita contra Bolonya s'ha acabat. Encara podem cridar:


Universitaaaaat! Pública i de Qualitaaaaaat!


Comentaris

Enric I. Canela ha dit…
Gràcies amic!
Fa suna bona feina.
Elliot ha dit…
Moltes felicitats pels tres anys d'intensa activitat a la xarxa. I gràcies per considerar-me un blocaire "fascinant" jejej

M'agrada molt el format de blog actual i m'agrada encara més que t'hagis concentrat en actualitzar i mantenir un sol de blog. Ja t'havia dit alguna vegada que era un embolic seguir-te amb tants de blogs.

Es nota que el món universitari et fascina i me n'alegro, tot i que de vegades em costa de seguir les discussions i debats que teniu per Polítiques. A Lletres recordo que al tenir establert un règim de "sindicat únic" el debat era nul.

Està bé veure que a Polítiques hi ha diversitat d'opinions i que aquestes són expressades lliurement en diferents fòrums (assemblees, reunions, Internet...). Tanmateix no m'agrada que estiguin els debats tan polititzats, però m'imagino que és inevitable. sovint. I tampoc m'agrada la poca educació que de vegades hi ha per aquests ambients: només cal recordar els insults i acusacions que t'has emportat injustament per defensar la teva opinió i fer-la pública.

En fi, el moviment estudiantil encara té molt de camí a recórrer i molt que aprendre.

salutacions,

elliot
Joan G. ha dit…
Moltes gràcies als tres, i sobretot a tu Joan Miquel, per seguir fent tant bona feina a EPA en contra de qualsevol discriminació.

Ho sé, Elliot, però si no ens espavilem la resta d'organitzacions d'estudiants i fem més feina i/o els estudiants de segon curs s'adhereixen a participar amb nosaltres; o a Polítiques UAB tornarem a tenir "règim de sindicat únic".

El moviment estudiantil té molt camí per recòrrer. I tant!

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic