I per la facultat em pregunten, i per Manresa em pregunten... hi ha vaga

Segons els cartells hi ha cercavila el dia 2 (dimecres) i vaga i manifestació el dia 3 (dijous). Això és l'únic que sé -bé, alguna cosa més pel meu compte...- però en definitiva, és això. Un company d'Amnistia Internacional em deia que farien una xerrada, els d'ADUAB des de fa setmanes que tenen programat unes activitats a la Plaça Cívica, ... i es sorprenien quan els parlava de que m'havia assabentat de la vaga i els assenyalava els cartells que estaven en la Plaça Cívica. Ells havien organitzat tot allò sense saber res. Però el dijous, ves per on, hi ha vaga. Qui ho ha decidit? Ves tu a saber.

Al web del SEPC no surt cap mena d'informació al respecte.

Cap mena d'informació més enllà d'alguna web com: http://www.fotolog.com/noabolonya/48775998 o http://lskrida.wordpress.com/2009/11/29/vaga-destudiants-dijous-3-de-desembre

A Lletres com a mínim, repartien uns fulletons amb un contingut molt confús, amb objectius molt concrets sobre els expedientats o els que estan a judici i poca cosa més. Però com a mínim: una mica d'informació!


A sobre l'únic discurs prové de la Plataforma Mobilitzadora Contra la Mort Funcional de les Assemblees (PMCMFA) que diu alguna cosa interessant i mil d'estupideses i amb perdó!

Comentaris

Anònim ha dit…
Sí, i visca no a la censura però visca acallar les veus discordants (lletres)!
Joan G. ha dit…
Parlava de Lletres sobre el tema informatiu, de la resta no he opinat.
Anònim ha dit…
Okey makey! Però entèn que ho faci amb humor!
Anònim ha dit…
http://especialbolonya.wordpress.com/2009/12/02/manifestacio-3-desembre-convocatoria-materials/

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic