Felicitats a l'AJEC i a Junts, nova Vaga contra la Mercantilització i jo no odio el SEPC

  • Nou secretari d'organització de l'AJEC

Tot i que ja ho he fet pel facebook, voldria tornar a felicitar aquí a Jonathan Márquez, escollit en el Consell de Federacions de l'AJEC com a nou secretari d'organització, en substitució del Víctor Blanco (que també el conec i m'imagino que ha fet molt bona feina a l'AJEC).

  • JUNTS aconsegueix aprovar l'esmena a la totalitat al Nou reglament per a la facultat de Comunicació de la UAB

També voldria felicitar, doncs, a JUNTS, per haver aconseguit que alguns professors votessin amb els representants d'estudiants la esmena a la totalitat al nou reglament de la facultat.
Reglament que entre d'altres mesures, reduïa la participació estudiantil. Fa temps, una Comissió Gestora (davant el caos del govern de la facultat dividit entre dos departaments que estan barallats) està governant la facultat; però com que és propera a la Rectora, impulsa aquestes regressions en contra de la democràcia universitària.

També felicitar a la resta d'estudiants de la Plataforma per un Reglament Digne per la seva feina.
  • Nova Vaga: aquesta contra la Mercantilització
Des de la CAE (Coordinadora d'Assemblees d'Estudiants), el SEPC i la CAF-UAB; s'està organitzant una manifestació contra la mercantilització. S'ha de dir que el Govern central ha augmentat (minsament) el finançament universitari, però no de forma estructural sinó transitòria. Com també, que cal manifestar-se. Hi ha dos tipus de cartells, potser per les diferències internes a la CAE o jo què sé. El que si sé, és que hi ha (algun!) cartell sobre un cercavila el dimecres, el dia abans de la vaga (dijous dia 3 de desembre).

Voldria fer una reflexió; la veritat. Voldria exposar que depenen com es dugui a terme el tema de la manifestació, hi aniré o la criticaré si alguns de la CAE i la nostra Assemblea, continuen amb la seva prepotència. Ja us informaré de la meva opinió quan es vaig desenvolupant el tema de la vaga, el cercavila anterior, etc.

Jo no odio el SEPC, ni la seva gent (encara menys!!!)

Per cert, poso una imatge a sota, dels companys de l'Assemblea de l'IES Lluís de Peguera de Manresa; en que hi ha una manifestació antirepressiva i contra Bolonya, en la qual, ves per on, hi surto jo. Si. Més d'un cop he anat a Manresa, en manifestacions muntades per l'Assemblea de l'institut, aquesta conjunta amb el SEPC; o en alguna manifestació he portat la pancarta amb l'únic logotip del SEPC. No li tinc mania al SEPC. Sinó a l'estratègia i els actuals líders, a la seva prepotència, a la seva forma de tractar la resta d'organitzacions d'estudiants i els estudiants en general. Aquells que comenten arreu de la xarxa d'Internet i pels passadissos de les facultats de la UAB, que el Joan G. té un odi visceral contra el SEPC, no diuen tota la veritat. D'odi, res. De crítica a la seva estratègia i les seves males arts: tota. Contra la injustícia: autocrítica per part del propi moviment estudiantil i respecte mutu. La Revolució, com em deia un company, comença per un mateix.


Aquest noi de la dreta, vestit amb un jersei gris; sóc jo.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic