Coses de la facultat: Per a males interpretacions i crítics dintre d'EPA

Gràcies companys d'EPA per dir-me a la cara el que pensàveu, per criticar la meva reflexió personal, per defensar el què representa EPA. Així funciona una organització.

Us demano perdó si sembla que com a fundador, hagi fet aquesta reflexió emparant-me amb el vostre paraigües; però ja he deixat prou clar en el meu missatge que és personal. Potser hauria d'haver comentat la tàctica, l'apropament, a vosaltres, abans d'haver publica't. Cert. Seria el més llest i hagués estat menys problemàtic.

Veig que les crítiques les feu perquè
sabeu què representa EPA i així ho defenseu. El futur doncs, està assegurat pel que fa al curs vinent. Això m'alleugera els meus temors del llarg termini, i m'alegra el dia: us ho agraeixo. I tranquils -ja us ho he dit a la cara, també- jo també crec en el què penseu vosaltres: EPA continuarà sent el projecte que integri els estudiants progressistes de la facultat, i en cap cas, debilitarem per res el nostre sentit d'existir. I no perquè ho digui jo, sinó perquè també vosaltres ho dieu. Perquè vosaltres us heu cregut el projecte d'EPA perquè vosaltres en formeu part. Tampoc convertiré ni convertirem aquesta reflexió personal i el posterior debat, en un procés d'unificació per construir una nova PEF, no perquè ara com ara la PEF estigui malament (que ho està, i tampoc és una cosa que em faci estar alegre, la veritat). Sinó, perquè creiem en EPA i això es demostra amb la feina desinteressada què fem a la facultat. I perquè PEF no és EPA. Ni EPA és PEF. I així va néixer i així serà.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic