Jo no ho he publicat a Indymedia Barcelona Center!

Algú ha publicat en nom meu el post d'aquest bloc titulat "Perquè la meva aniversió cap al Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC)?" en el portal de contrainformació d'Indymedia Barcelona. Ja he deixar clar amb el meu comentari que no l'he publicat jo i que per mi ja el poden eliminar:

Re: Perquè la meva aniversió cap al Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC)?
per Joan Gil
04 set 2009 06:58:09
Això ho he publicat al meu bloc per explicar-ho a unes quantes persones que debatien a Indymedia sobre un altre post I PER DEIXAR CLAR QUE ÉS L'ÚLTIM COP QUE ESCRIC RES CRÍTIC CONTRA EL SEPC PERQUÈ ÉS INÚTIL. Si el SEPC canvia d'actituds, col·laboraré amb el SEPC; sinó no ho faré, estic en la meva llibertat. AQUESTA ERA LA CONCLUSIÓ. Aquest escrit no genera cap mena de debat I NO L'HE PENJAT PAS JO A INDYMEDIA!Demano que el retirin immediatament perquè al final es creuran des d'Indymedia que els vull blocar la pàgina.DONO LA MEVA PARAULA QUE NO L'HE PUBLICAT JO A INDYMEDIA SINÓ AL MEU BLOC I VA SER AHIR.
05 set 2009 05:18:15
Em trucaveu per fer broma? Doncs té de dir que no ho vaig notar. I a la cara n'he dit unes quantes d'aquestes en l'Assemblea de facultat, o no t'enrecordes d'aquella assemblea on ens varem tirar els plats bruts. I si, estic d'acord amb el company "finselsous" i no sé perquè encara no han retirat el post.
Post com se'm cita (del bloc de la Júlia Rosell): Humor nº 11: L'únic que poden dir

Comentaris

Anònim ha dit…
Això ho fan sempre, a mi m'ho van fer amb el llibre que van buscar la introducció i la van posar a indymedia.
Anònim ha dit…
Joan,

has enviat un mail a Indymedia?

Si l'envies segur que te'l treuen.

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic