Calaix de sastre (número 2)

Últimament trobo molt útil i interessant degut el meu poc temps per analitzar en profunditat o brevetat, fer calaixos de sastre d'articles publicats d'aquest estil amb fragments que indiquin la temàtica que es tracta; sense haver de comentar-los.


Articles interessants publicats:


  • Paciència, la nova assignatura de la UAB - Núria Algarra Camps
    Fragment: "Aquest matí he descobert que ja havien canviat el meu expedient, però que no m’han convalidat algunes assignatures que ja he fet i que en grau són obligatòries. Per tant, se suposa que després d’haver-les pagat, cursat i aprovat; les hauré de tornar a fer per un error de gestió que no estic disposada a empassar-me."




  • Fragment: "Demostra que l’espanyol és un dels estats amb més manca d’equitat social. La gràfica ens mostra l’escàs finançament públic acompanyat d’uns ajuts socials baixos."




  • Fragment: "M’assabento que companys més joves que estan acabant el seu doctorat no poden demanar les beques postdoctorals del ministeri perquè, senzillament, no ha sortit convocatòria alguna i l’última es remunta a març de 2008. El 2007 tampoc hi va haver cap convocatòria. Dos anys en què el Ministeri de Ciència i Innovació no ha ofert oportunitat alguna per continuar la formació de joves doctors en centres estrangers."


  • Gran participació a les jornades de benvinguda
    Fragment: Les jornades de benvinguda de la facultat han comptat amb una gran participació dels estudiants de primer de les tres titulacions de la facultat. Durant les jornades s'ha explicat el funcionament dels òrgan de govern de la facultat i s'han presentat els col·lectius.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic