Victòries?

Recopilació de victòries del moviment estudiantil (parcials però reals)
Sir Darkest Diu: 23 Maig 2009 a les 8:20 am
Jajajajaja!!! Per favor, ha estat un fracàs absolut! La negativa rotunda al Pla va fer que esgotéssiu les vies parlàmentàries, i ara ens han aplicat Bolonya sense ni tan sols haver tocat una trista coma i a sobre per la força, apart de que heu provocat greus enfrontaments entre les assemblees i les majories d’estudiants! Sí, la mani aquella de la nit va estar molt bé i es va fer molt bé i va ser tot un èxit i va donar molta popularitat. Però el fracàs és total! Hi han facultats on surten moeviments que volen fer les coses al marge de les assemblees! Que no us n’adoneu, que tot ho heu fet vosaltres mateixos? Que no us n’adoneu que la majoria està desconnectada de les assemblees? Que no us n’adoneu que les assemblees estan dominades per unes ideologies concretes i uns sindicats croncrets que exclueixen de facto a tota la resta que no opini com ells? Que no us n’adoneu que la culpa és vostra??!!!

Joan Gil Diu: 23 Maig 2009 a les 10:29 am
Si et refereixes a l’AEP Sir D.; és un sindicat plural progressista en el qual hi caben tots els estudiants d’esquerres.I l’EPA com a organització de facultat alternativa a la assemblea no és res més que el fer públic que no existeix cap assemblea sinó 3 organitzacions estudiantils diferents a la facultat de Ciències Polítiques de la UAB.

Joan Gil Diu: 23 Maig 2009 a les 10:35 am
Ara; això si; jo -opinió personal- crec que de cara al curs vinent cal canviar l’estratègia. A mi no em queden gaires anys a la universitat i des del maig del 2008 que em vaig reiterant amb la meva opinió i els fets em donen la raó. Aquestes victòries són minses amb comparació amb el que haguéssim assolit amb una altra estratègia i unes altres formes.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic