A politiques.tk!

Tanco el bloc sobre Bolonya

Per operativitat i perquè em vull dedicar a altres coses. Tanco el bloc on comentava la meva crítica i tota la pluralitat d'opinions a favor i en contra de Bolonya; així com la actualitat de les mobilitzacions; etc. Simplement el deixaré obert perquè és un espai d'informació tant per mi com per d'altra gent; força interessant. No obstant això; i que els links que hi ha al costat també els deixo allí; no tornaré -ara si- a escriure més sobre el Procés de Bolonya en aquell bloc ni de forma tant extensa. Hem sembla que he deixat prou clar que no té cap mena de bona intenció el Procés de Bolonya; que parteix d'una necessitat del capitalisme (del poder, de qui mana) de crear un mercat educatiu i laboral europeu; i que he donat un munt de dades sobre això que ho refuten. Per tant, crec que he elaborat un discurs crític que tot i que si cal que l'actualitzi ho faré en aquest bloc a grans trets no té sentit continuar escrivint sobre el mateix un i altre cop. Hem dedicar-he a l'EPA; a la facultat; amb el mateix model d'universitat pública que defenso i reivindico; i deixaré una mica aparcat l'activisme blocaire entorn el Pla de Bolonya. Tot i això, continuaré estant actiu en el moviment per molt que alguns diguin que no vaig a manifestacions i em passo tto el dia opinant al bloc, a diaris i als passadissos de les universitats. Fa poc vaig ser present a la manifestació de Manresa convocada pel SEPC contra la actuació policial i tot i que crec que amb Saura; la polícia de Catalunya va molt millor (llegiu el meu post defensant la conselleria del Saura en termes globals no pas en l'actuació policial de la UB); continuaré defensant el diàleg i criticant la violència de qualsevol tipus; tant institucional com d'alguns companys de lluites. A mi; ningú em fa callar.

Continua obert el bloc sobre la facultat i la UAB: http://joangilcomajuntari.blogspot.com/

Comentaris

Enric I. Canela ha dit…
No callis Joan, ja saps que això de Bolonya i el capitalisme no m'ho empasso, però tot i el desacord sempre dius el que penses, raonat i intel·ligent.
Joan G. ha dit…
Gràcies; tot i això millor centralitzaré les meves opinions en l'altre bloc sinó estaré tot el dia creant i desfent blocs.

Merci per la seva opinió.
Gabri ha dit…
"Hem dedicar-he" Déu meu.

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic