He preguntat al Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs sobre el tema de les atribucions professionals

Una pregunta
De: Joan Gil Oliveras (jgoflash_1@hotmail.com)
Enviado:
jueves, 30 de octubre de 2008 16:57:44
Para:
colpis@colpis.cat

Hola;

Em presento. Sóc un estudiant de Ciències Polítiques i Sociologia de la UAB que estic molt interessat en saber que passarà amb les categories laborals i atribucions professionals del pròxim grau de Polítiques de la UAB. No se m'ha aclarit res sobre el tema, i buscava informació sobre aquest tema perquè em sembla de vital importància. Si se'm pugués informar en quin moment el col·legi professional està pressionant per incloure-hi categories laborals o no, tal i com ha succeit en altres titulacions. Hem de tenir en compte que el Grau de Dret de la UAB molt probablement conribuirà a que els graduats no puguin exercir d'advocats/es si no fan un posterior Postgrau.

M'agradaria doncs una explicació al respecte quan disposeu de temps. Per tant, i fins llavors, espero la resposta.

Moltíssimes gràcies.

Cordialment;

Joan Gil Oliveras, estudiant de Polítiques de la UAB

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic