S'ha posat de moda creure'ns que no tenim discurs

I tant que en tenim! Històric, i actualitzat, el nostre discurs té aportacions de tota la comunitat educativa. Veient el bloc de la PEF entenc que l'únic discurs vàlid per a elles i ells és els dels "grans noms", com si aquests no t'ingessin cap interès en la reforma que suposa Bolonya. La rectora de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) ha pressionat molt al Govern de la Generalitat perquè el Procés de Bolonya comporta més alumnes a la UOC: perquè no podran compaginar feina i estudis, perquè es valorarà menys les classes magistrals, etc. Després l'article del Rector de la UCM utilitzat per aquest mateix bloc no està malament. Fins i tot el del López Bofill és força interessant. Ho reconec. Però, no ens creiem que tenim prou potencial discursiu i argumentatiu com per tenir la nostra pròpia opinió. Hi ha algun alumne de la PEF que li he recomanat que es llegís el RD. Se la llegit i a dalt del bloc posa la seva interpretació del RD. Això si que està bé. Reforçar una opinió, sempre, sota la opinió d'un altre, em sembla creure poc en el que es diu. I si està de moda que la opinió d'un professor (que pel sol fet de ser professor ja veurà diferent la reforma, o no) sigui millor que la d'un estudiant. Aquí en tinc unes quantes en contra de Bolonya:

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic