Rèplica a un comentari de Pere Tomàs

com goses posar un link del SEPC!!!!!!!!!!!!!! Després d'insultar-los???

Jo que volia ingressar a AEP... aixó demostra quin tipus de persona ets, Albert i Jorge, teniu raó... a Joan Gil Oliveras ("alias, cybermilitant d'AEP") és un farsant.

Pere Tomàs i Dencullosa

25 / setembre / 2008 07:06

Joan Gil Oliveras ha dit...

D'entrada m'agradaria saber a quin enllaç et refereixes, perquè tots els enllaços estan al costat dret a "BLOCS EDUCACIÓ" i hi ha AJEC, Enric Canela, SEPC, etc. Hi ha tothom. Això no vol dir res.

Insultar-los? Perdó? Quan els he insultat jo? He exposat la meva visió sobre aquest sindicat. I punt. Mai sense perdre'ls el respecte. Ells si que ho fan amb nosaltres.

Ingressar a AEP? Si, home, després d'insultar-me. Vine i explicam-ho a la cara i llavors et creure.

Cybermilitant? Qui s'ha passat per quasi totes les comissions representant la Assemblea tot aquest estiu? Jo.

Comentaris

Anònim ha dit…
Pere Tomàs:

Viam nano, deixa de fer el garrulo i l'intel·lectual de poble, perquè fas pena... molta pena, no veus que ets tu sol i 4 anormals que et segueixen la veta.

Efectivament company, insultes, descalifiques, menysprees, ets tu que no vas de cara amb els del SEPC, has insultat a mitja assemblea per l'esquena.

A la UAB ets sinònim a polític barat, tendenciós, mentider i falta d'ego (potser ets adoptat?).

Psiquiatre nano, demana preus.
Joan G. ha dit…
El tema de la adopció es mereix un que altre insult. Sort que jo no insulto, per molt que tu diguis que si.
Anònim ha dit…
no insultes?... maleït anormal.. una visita a indymedia... però els teus posts són pitjor que insults, nano que fas en tot el dia a part de fer el garrulo, ves a treballar, busca't novia o tirat per un pont.

Pere T.
Anònim ha dit…
Pere ets el puto amo, tots contra Joan Gil!

FORA FRIKIS
DE LA UAB!

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic