Repressió a la llibertat d'expressió a la facultat?

Dos cartells de l'AEP i un cartell de la plataforma POI que varem penjar jo i el Tòful han desaparegut. En canvi, el mateix dia que vaig penjar els cartells del sindicat AEP, també vaig penjar els cartells (Referèndum i Privatització) de la Assemblea. I aquests no han desaparegut.

Els primers dos cartells els vaig penjar dilluns, al igual que els de la Assemblea.
El cartell de la POI el varem penjar dimarts després de posar la paradeta a la ETC per la benvinguda d'estudiants.

He demanat explicacions al Punt de Informació i Suport Logísitc de la facultat. El Servei de Neteja neteja només els cap de setmana els surros, per tant, ha estat algú altre.

Dimecres ja varen despenjar el de la POI. I avui, dijous, ja havíen desaparegut els de l'AEP.

Cal recordar que el dia que dos persones de la Assemblea (o alguna més) varen despenjar els cartells de la PEF ho vaig criticar. Aquest cop encara és pitjor.

Comentaris

Anònim ha dit…
mala sort, AEP normal... ningú vol decorar les parets en merda!

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic