Últim correu electrònic enviat pel Campus Virtual

Des de fa mig any he enviat com a juntari mails als alumnes de la meva classe i de tardes que coneixia (i als que no també), tot i això se m'han queixat i amb raó. Aquest és l'últim missatge enviat:

Hola, em dic Joan Gil Oliveras i sóc juntari a la Junta de Facultat per la Assemblea. Molts companys i amics de classe ja em coneixeu i heu llegit o no els meus mails pel Campus Virtual.

Com algunes persones (2) s'han queixat dels meus correus i potser no és el lloc més adequat per enviar mails sobre la Junta de Facultat i la Assemblea; us copio aquests links per si us voleu informar de tot:

El meu bloc on exposo la feina a la Junta de Facultat i les meves opinions sobre la actualitat del Procés de Bolonya: http://joangilsobrebolonya.blogspot.com/

El bloc de la Assemblea: http://apsuab.wordpress.com/

La web del meu sindicat d'estudiants: www.aep.cat

I el meu correu electrònic per qualsevol dubte: jgoflash_1@hotmail.com

Amb això crec que seré transparent, com fins ara, i no ompliré la vostra bústia d'entrada.

Gràcies a totes i tots per la vostra paciència.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic