Comentaris insultants al meu bloc

A veure, estava per no posar-ho, però com sempre vaig de cara i aquests/es estan donant i s'ha d'informar de tot. Aquí ho col·loco. No em voldria fer la víctima, m'he fet un fart de riure, jo i el Tòful (PEF) - bé, a ell no li ha agradat gaire - davant de l'ordinador de CCSS, per cert, que aquest any són nous però tenen el mateix problema que els anteriors que és que no funcionen els ratolins. El que no entenc és perquè això passa, estic millorant en el que puc el discurs contra Bolonya; aleshores perquè em critiquen?

Anònim ha dit...

aquest any no siguis tan stalinista Joan, que l'any passat m'han comentat que es va fer fora gent... perquè "presumiblament" eren del SEPC, i se'ls acusava sense fonaments i titllant-los de radicals i violents.

Com es nota que AEP es la marca blanca d'en Saura a les universitats.

Ai senyor Joan Gil Oliveras, que ets un puto "Lumbreras", vas de radical, d'alliberat per la vida, i no has treballat en la teva puta i trista vida, per no tenir, no tens ni nº de la Seguretat Social!

Puto anormal de merda!

Joan Díaz
(Secretari organitzatiu del Associació fora frikis de la UAB)

joandiazmartinez@msn.es

Campanya fem callar Joan Gil

29 / setembre / 2008 06:54

Anònim Anònim ha dit...

Constament vas dient que ets d'AEP... perquè?

Doncs perquè demostres el que realment ets, un polític que vol aspirar al poder, la mateixa talla de vividors com els Romeva, Albert Claret, Jorge Torres... ja en tenim prou! Deixeu de contaminar el nostre entorn, dinamiteu a tothom que no us segueix amb desqualificacions de violents i radicals, peró vosaltres sou la escòria més gran, ni els nazis del 33, vosaltres sou uns fills de la gran puta, aneu de pobres, pero toqueu pasta, aneu de guais, peró el 091 i els Mossos a la porta, aneu d'intel·lectuals refors, i sou més subnormals que els Brigadas Blanquiazules en un concert de Obrint Pas...

Joan Gil, abandona la facultat!!!

Joan Díaz canya contra en Gil!
M'adhereixo a la teva plataforma!

Pere Tomàs

29 / setembre / 2008 07:02

Anònim Anònim ha dit...

Merci Pere, però no convertim el seu putrefacte bloc en el fòrum per intercanviar les nostres opinions, he deixat constància del meu correu, perquè aquest xaval no em fa gens de por.

Contactem per correu, envia'm un correu Pere i parlem.

No seré tan imbecil com en Gil de donar el meu telefon fix per indymedia!!

Salut!
Fora Joan Gil!

Joan Díaz

29 / setembre / 2008 07:06

Anònim Anònim ha dit...

Va postejar el seu telefon fix per indymedia?

Aquest nano és més imbècil del que em creia al principi. De fet pensant que és d'AEP tampoc es gens d'extranyar.

Ens parlem per mail, salut i canya contra Joan Gil!

Pere T.

Comentaris

Anònim ha dit…
ENJOY PERE TOMAS!
ENJOY JOAN DIAZ!

Sous els amos!

Petem al Joan Gil d'una puta vegada!

J.G.G.
Anònim ha dit…
Pere Tomas

Veiam senyor Joan Gil, avui m'han dit que has fet la pena a l'assemblea, et creus la bandera roja o que? nano deixa de fer l'anormal a l'autònoma, per cert el 4 de març, estaves a la facultat, aquell dia no, perquè el senyor va a dormir a casa seva.

Ets un mentider, ara dius que canvies el discurs de Bolonya? Com goses mentir i quedar-te tan ample, es espectacular la teva grolleria, ets un puto outsider del moviment estudiantil, torna a Manresa a cuidar granges de porcs!

Plataforma fora frikis de la UAB!
FORA Joan Gil!

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic