La web de la Plataforma d'Estudiants de la Facultat (PEF) encara està innactiva


La veritat, em sap greu pels meus amics de la PEF, però ja sabeu que jo defenso un model assembleari horitzontal, i a hores d'ara vosaltres com podeu representar res si ni informeu sobre res?

Jugar a guanyar les eleccions i a ser "polític" és guai però aquí està un (jo) currant-s'ho mitjanament bé per l'Assemblea i els de la PEF encara no heu escrit res a la vostra web, que havia de ser l'espai per debatre i discutir els temes. Sé de molts de vosaltres (no tots/es) que esteu fent molta feina, i us esteu informant (a vegades són les meves pròpies fonts je je) però, tot i que està bé la pluralitat i la feina d'alguns jo em pregunto però on està la transparència? Com podeu representar ningú si ni l'informeu de que opineu? Ja sé; no sou una Assemblea, no demanaré que sigueu democràtics radicals, que us organitzeu amb horitzontalitat on tothom tingui veu i el mateix dret a vot, perquè vosaltres no és que tingueu diferents pesos per esforç i feina; sinó que heu institucionalitzat càrrecs, coordinadors, en una estructura vertical, tot només sent 5 o 6 persones.
Per tant no us demanaré una estructura totalment oberta, plural i activa com la Assemblea però home, almenys estèticament queda malament tenir una web buida tan de temps.

Bones vacances companys/es i amics/amigues; i no us enfadeu per això, però és que l'any vinent hi haurà eleccions i no vull que per quatre ximpleries perdem les eleccions, i no ens poguem informar de primera mà del que passa a la Junta de Facultat i opinem davant el professorat.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic