Per arribar on?

Jo optaria per una Constitució senzilla menys en tema de drets i deures, tal i com deia un d'ICV, hi ha coses que si no les poses per escrit els partits polítics no se'n fan responsables.

Jo optaria per un Govern d'esquerres però que no hagi ficat traves al procés; perquè sinó serà un govern reaccionari.

Jo optaria per polítiques per a la Igualtat, per la redistribució de la riquesa, etc. Que la independència no sia un traspàs de diners entre burgesos espanyols i burgesos catalans, que sigui un projecte comú.

El nacionalisme pot ser només nacionalisme però jo opto per un nacionalisme "real", sense obviar la burgesia catalana en el procés (ja que són els que manen, si ara no tenim independència és per ells perquè els poders "reals" de CiU si tinguessin el mercat a fora ja estaríem fora); és qüestió de Costos-Beneficis.

Un projecte conjunt tirant cap a la Esquerra. Infraestructures per tots, riquesa també per tots/es.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Article "Salut mental i capitalisme: Què en diuen les dades i certa filosofia?"

Gràcies per ser el meu amic