Decidit: no aniré a la manifestació de dijous
Personalment crec que la falta d'informació, la presa de la decisió orquestrada de forma opaca i el poc consens entre les organitzacions d'estudiants (moviment estudiantil fragmentat) fan que pensi que aquesta manifestació (i vaga) no surt de la voluntat de la majoria dels estudiants; sinó d'uns pocs. Entre aquests pocs hi ha alguns estudiants compromesos que per inèrcia volen organitzar una vaga de forma precària, sense garanties, i sense convocatòria formal a dia d'avui. i hi ha d'altres, que prepotents, continuen imposant la seva agenda política. Doncs, no. Una vaga és una qüestió per debatre-ho entre tots: no un crapixet.
Jo estava mig informat de rumors sobre la vaga, però jo sóc jo, i la majoria d'estudiants no són com jo: per ells la informació els ha de venir, no la han de buscar. El mateix passa quan jo he d'anar a una manifestació d'un moviment social al qual no pertanyo: la informació m'ha de venir donada, no he d'estar atent.
Perquè calia estar atent per saber que n'hi haurà. A hores d'ara, a molts els agafarà per sorpresa la vaga (i amb molts no vull dir el 60%, sinó més!). A Lletres s'informa, però a la resta de facultat, res: cartells i punt. Com no en sabia de res de segur per dijous ja havia quedar amb els amics de la ADUAB que faran activitats aquest mateix dia de vaga, que hi seria present, perquè vull pendre'm una xocolata calenta molt bona i perquè ADUAB són la canya.
Perquè calia estar atent per saber que n'hi haurà. A hores d'ara, a molts els agafarà per sorpresa la vaga (i amb molts no vull dir el 60%, sinó més!). A Lletres s'informa, però a la resta de facultat, res: cartells i punt. Com no en sabia de res de segur per dijous ja havia quedar amb els amics de la ADUAB que faran activitats aquest mateix dia de vaga, que hi seria present, perquè vull pendre'm una xocolata calenta molt bona i perquè ADUAB són la canya.
Dijous entrevista per fer un treball, amb l'ADUAB i classe, després dinar, classe i potser (si es fa) a la xerrada d'Amnistía Internacional de la UAB.
A més, aquest dimecres, EPA ha cancel·lat la assemblea de cada dimecres per anar a aquesta xerrada:
02/12/09 12:00 h Sala d'ActesDoble taula rodona amb debat posterior:- Què és la política?, amb la participació de Josep M.Vallès, Joan
Botella i Xavier Ballart- De què s'ocupa la Ciència política?, amb la
participació d'Eva Anduiza, John Ehteringotn i Joan Subirats
Comentaris
assembleafacultats.blogspot.com
-Assemblea UB Raval-
des de quan les vagues de l'Autònoma s'han convocat amb un motiu justificat? el que passa es que com que estem a les portes d'un pont, doncs que cony, comencem-lo dimecres i així tenim una setmana de festa.
Estic amb tu. Dijous abans del pont de la Puríssima. D'una oportunitat política insuperable!