Sona molt malament el Pla de Bolonya

Abans no calia fer un màster per fer un doctorat.
Els màsters oficials (públics) són ben cars.
El 80% de la oferta a la UAB és privada.
El Consell Social decideix el pressupost de la universitat. Hi ha un sindicalista, la resta empresaris i membres del consell de govern. Convenis, PUCE, càtedres-empresa (que de càtedres no en tenen res), etc.

Sona tot molt malament.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Em dono de baixa de militant d'Impulsem Manresa

Sobre el fenomen migratori

Torno a reobrir el bloc