Aquest és l'any



Una de les frases més repetides a la Sessió de Benvinguda als estudiants de 1r curs. Aquest és l'any, ens hem d'organitzar. No només m'havia de referir a la UAB - i també pensant amb la UB. Les altres universitats també tindran un any interessant.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Em dono de baixa de militant d'Impulsem Manresa

Sobre el fenomen migratori

Torno a reobrir el bloc